Telenor lancerer ny digital selvbetjeningsløsning til erhverv

Post featured image

Ambitionen er at vinde større markedsandele blandt de cirka 300.000 mindre virksomheder, der ifølge Danmarks Statistik er registreret i Danmark. Det skal ske med lanceringen af nye digitale selvbetjeningsløsninger, der er målrettet små virksomheder med under 30 ansatte.

Flere og flere små virksomheder efterspørger ifølge Telenor professionelle løsninger til telefoni og internet, som samtidig er nemme at finde rundt i og betjene online.

Af den grund lancerer Telenor nu en række nye digitale selvbetjeningsprodukter, som er direkte målrettet mindre erhvervsdrivende. Flere og flere ønsker nemlig en øget tilgængelighed for deres kunder, og dette fås blandt andet med en professionel opkaldsservice, der sørger for korrekt håndtering og omstilling af opkald.

Mere selvbetjening til erhvervskunderne

Hvor det før har været kutyme for erhvervskunder at ringe ind med forespørgsler og spørgsmål, er tendensen nu at flere og flere ønsker at klare det hele via selvbetjening på nettet. Det giver nemlig mulighed for at de små virksomheder kan fokusere på deres egne kunder i løbet af dagen, samtidig med at de hurtigt og enkelt administrerer deres abonnementsløsninger hos Telenor via den digitale selvbetjeningsplatform.

Jesper Hansen, administrerende direktør hos Telenor, udtaler:

Vi vil gerne imødekomme især de mindre virksomheders behov for mobil- og internetløsninger, der er lette at overskue og nemme at betjene. Derfor har vi forsimplet og digitaliseret vores erhvervsløsning. Vi har taget den simple struktur fra vores privatabonnementer, lavet en digital selvbetjeningsløsning, tilføjet et roaminglag på over 84 lande, og så giver vi fremover vores kunder fri adgang til alle funktioner i Telenors professionelle telefonløsning, så virksomhederne bedre kan agere professionelt overfor deres kunder

Jesper Hansen, administrerende direktør hos Telenor

Fakta om BusinessFirst

Den nye løsning hedder BusinessFirst, og er målrettet erhvervskunder med op til 30 ansatte.

Løsningen markerer endnu et skridt mod den digitale omstilling, hvor flere muligheder implementeres løbende. Målet er at simplificere platformen yderligere, således at det som både privat- og erhvervskunde er nemt at finde rundt og selv administrere diverse funktioner og valgmuligheder.

BusinessFirst omfatter både telefoni, mobilt bredbånd og internet.

Der er adgang til alle funktioner i Call Management, hvor opkald kan håndteres og omstilles i et professionelt system.

Roaming i 84 lande er inkluderet.

Der er inkluderet et gratis hovednummer.

Løsningen kan købes online, og efter køb kan den ligeledes betjenes online.

Der er samlerabat ved flere abonnementer.

Danmarks næststørste teleselskab

Telenor bryster sig af at være det næststørste teleselskab i Danmark. De leverer både fastnettelefoni, bredbånd, mobilt bredbånd og mobiltelefoni.

Udover at operere i Danmark, er Telenor også tilstede i resten af Skandinaviensamt Asien. Kundebasen tæller i alt 172 millioner kunder, og i Danmark er 1.400 medarbejdere beskæftiget i koncernen. Telenor driver 57 butikker over hele landet, og har desuden netop indgået et samarbejde med Elgiganten.